Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
Спробувати Оформити передплату
Спробувати Оформити передплату
Від редактора, ЮРИСТ & ЗАКОН, 2022, 02, №06

Добридень, шановні читачі!

Куди споживачеві звертатися в разі порушення його прав? Які є механізми захисту таких прав? Із цими питаннями рано чи пізно стикається кожен споживач, адже від придбання неякісного товару або одержання неякісної послуги не застрахований ніхто.

У сьогоднішньому номері видання ЮРИСТ&ЗАКОН ми розглянемо особливості захисту прав споживача.

Зокрема, поговоримо про права споживачів житлово-комунальних послуг, про інформацію про продукцію для споживача, про захист прав споживача в разі купівлі майнових прав на об'єкт нерухомості, а також про захист прав споживачів туристичних послуг. Крім того, ви дізнаєтеся, що споживачеві потрібно знати про гарантійний строк на результати робіт і сертифікат якості на товар.

Звісно, це геть не все, що ми підготували для вас. Упевнена, кожен прочитає в нашому виданні саме те, що буде корисним і важливим для нього.

Редакція видання ЮРИСТ&ЗАКОН чекає на ваші листи із запитаннями та пропозиціями. Ми продовжуємо роботу з вами та для вас, не перестаємо тримати руку на пульсі правових подій і готові надавати вам, як завжди, актуальну й важливу інформацію.

З повагою
головний редактор
Ірина Тодоренко

_____________________________________________
© ТОВ "ІАЦ "ЛІГА", ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2022

У разі цитування або іншого використання матеріалів, розміщених у цьому продукті ЛІГА:ЗАКОН, посилання на ЛІГА:ЗАКОН обов'язкове.
Повне або часткове відтворення чи тиражування будь-яким способом цих матеріалів без письмового дозволу ТОВ "ЛІГА ЗАКОН" заборонено.

Мати доступ до номерів і всіх статей видання Ви зможете за умови передплати на електронне видання ЮРИСТ&ЗАКОН
Контакти редакції:
uz@ligazakon.ua