Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
№06
Лютий 2022
Від редактора:

Добридень, шановні читачі!
Куди споживачеві звертатися в разі порушення його прав? Які є механізми захисту таких прав? Із цими питаннями рано чи пізно стикається кожен споживач, адже від придбання неякісного товару або одержання неякісної послуги не застрахований ніхто.
У сьогоднішньому но...
Продовжити читання...
Спробувати Оформити передплату
Спробувати Оформити передплату
Зміст номера
Правова картина тижня
Аналіз правового поля
Втратили чинність
Офіційні роз'яснення
Набули чинності
Новини законопроєктної роботи
Прийняті нормативно-правові акти
Тема номера
Права споживачів житлово-комунальних послуг
Компетентна думка
Інформація про продукцію для споживача
Що споживачеві варто знати про "гарантійний строк на результати робіт" і "сертифікат якості на товар"?
Скарга за законодавством про ринковий нагляд: що потрібно знати в разі звернення
Захист прав споживача в разі купівлі майнових прав на об'єкт нерухомості
Право споживача на інформацію про продукцію
Права споживачів та їх захист на ринку туристичних послуг
Захист прав споживачів на ринку туристичних послуг
Актуально
Антиколекторський Закон. Як працює?
Електронна торгівля: новий законопроєкт про захист прав споживачів
Товари, що не підлягають обміну (поверненню)
Юридична практика
Правові реалії
Як уникнути подвійного стягнення в іпотечних спорах: практичний кейс
Що може зробити товариство, щоб виключити померлого учасника, не очікуючи півтора року на спадкоємців
Судові баталії
Судова практика
ВС щодо пропозиції укласти договір
Пользоваться полным доступом и всеми материалами Вы сможете оформив подписку
Контакти редакції:
uz@ligazakon.ua