Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
№10
Березень 2021
Від редактора:

Добридень, шановні читачі!
У сьогоднішніх реаліях ефективна система захисту прав споживача – це не тільки про необхідність споживача знати свої права й уміти їх обстояти, а й обов'язок виробника, продавця або постачальника працювати у сфері торгівлі та послуг не порушуючи законодавство.
У...
Продовжити читання...
Спробувати Оформити передплату
Спробувати Оформити передплату
Зміст номера
Правова картина тижня
Аналіз правового поля
Набули чинності
Втратили чинність
Офіційні роз'яснення
Новини законопроєктної роботи
Прийняті нормативно-правові акти
Підписані закони
Тема номера
Як захистити бізнес від зловживань із боку споживачів
Компетентна думка
Про право споживача на гроші, які з картки не зникають
Механізми захисту прав споживачів у Європейському Союзі
Права споживачів житлово-комунальних послуг
Захист прав споживачів за договорами купівлі-продажу майнових прав на об'єкти нерухомості
Судовий погляд
Як бізнесу захищатися у спорах із регуляторними органами у сфері захисту прав споживачів?
Практика вирішення спорів між споживачами й турагентствами
Як споживачам туристичних послуг захистити свої права
Що робити, якщо...
Що робити, якщо вас турбують через борг вашого знайомого чи родича?
Судові баталії
Судова практика
ВС про спростування недостовірної інформації, яка не є способом цивільно-правової відповідальності
Юридичний радник
Що таке стажування на роботі та як урегульовано законодавством
Пользоваться полным доступом и всеми материалами Вы сможете оформив подписку
Контакти редакції:
uz@ligazakon.ua