Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
№34
Вересень 2020
Від редактора:

Добрий день, шановні читачі!
Як захистити свої права як споживача і не стати жертвою недобросовісного продавця? Як працювати у сфері торгівлі й надання послуг, не порушуючи законодавство? Як не нашкодити власному іміджу й репутації компанії?
Сьогодні питання захисту прав споживача є актуа...
Продовжити читання...
Спробувати Оформити передплату
Спробувати Оформити передплату
Зміст номера
Правова картина тижня
Аналіз правового поля
Набули чинності
Втратили чинність
Офіційні роз'яснення
Новини законопроєктної роботи
Прийняті нормативно-правові акти
Підписані закони
Тема номера
Рік із новим Законом про захист прав споживачів фінансових послуг: що нового
Компетентна думка
Як захистити права споживачів на ринку туристичних послуг
Представництво інтересів бізнесу в спорах із регуляторними органами у сфері захисту прав споживачів
Претензії до туроператорів і авіаперевізників
Захист прав споживачів: досвід ЄС
Неналежне виконання договору про надання туристичних послуг: як діяти в таких випадках
Судовий погляд
Відшкодування моральної шкоди: законодавчий огляд
Аналіз судової практики у спорах про захист прав споживачів
Огляд актуальної судової практики у спорах про захист прав споживачів
Актуально
Товари неналежної якості та фальсифікат: як захистити свої права
Електронна комерція: що варто знати споживачу, щоб захистити себе
Судові баталії
Судова практика
Квартира з боргами за ЖКП: чи повинен новий власник сплатити старий борг
Ринок юридичних послуг
Форум "Адвокатура. Формула успіху"
Пользоваться полным доступом и всеми материалами Вы сможете оформив подписку
Контакти редакції:
uz@ligazakon.ua