Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
Спробувати Оформити передплату
Спробувати Оформити передплату
Від редактора, ЮРИСТ & ЗАКОН, 2017, 06, №22

Добрий день, шановні читачі!

Сьогодні головною темою номера ми обрали правове регулювання "двигуна торгівлі" – реклами у всіх її видах і проявах. Про важливість цієї теми для юридичного забезпечення повсякденної діяльності будь-якого підприємства й насамперед компаній, що працюють на ринку товарів масового споживання, можна розповідати годинами, наводячи приклади того, як неуважність до деталей спричиняла досить серйозні негативні наслідки.

Тому наші автори в матеріалах висвітлюють зазначену тематику в абсолютно різних її проявах. У блоці "Тема номера" поточного випуску Ю&З ми розглядаємо і питання щодо забезпечення захисту авторських прав під час розробки та виробництва рекламної продукції, і нюанси оформлення первинних документів із метою оподаткування в рекламній сфері, і правове регулювання використання в рекламних матеріалах образу фізичної особи, і багато іншого.

Окремо ми зосереджуємо увагу на цифрових способах промоції, зокрема, на використанні соцмереж для розповсюдження реклами. Цей різновид реклами набирає обертів, причому, як це часто буває, законодавство не встигає у своєму розвитку за прогресом технологій і бізнес-прийомів. Тому саме цій тематиці присвячено відразу кілька матеріалів.

Крім того, Ю&З, як і зазвичай, не обмежується однією темою. У центрі нашої (і наших авторів, звичайно ж) уваги перебувають й інші важливі та актуальні для правозастосування питання. Так, ми знову повертаємося до тематики накладення АМКУ штрафів за порушення антимонопольного законодавства – тепер у розрізі судової практики розгляд таких спорів і необхідність внесення до законодавства змін, що остаточно закріплять єдність підходу до методики розрахунку розміру таких штрафів.

І це ще далеко не все, що ви дізнаєтеся з матеріалів нашого свіжого випуску. Упевнений, кожен із вас прочитає в ньому саме те, що важливо, корисно й цікаво саме йому.

Насамкінець нагадую, що редакція Ю&З із нетерпінням чекає на ваші листи з пропозиціями нових тем, запитаннями, порадами щодо поліпшення видання. Кожен такий лист надзвичайно важливий і цінний для нас, дає змогу зробити видання ще цікавішим і кориснішим для вас.

З повагою

головний редактор

Олександр Попов

Мати доступ до номерів і всіх статей видання Ви зможете за умови передплати на електронне видання ЮРИСТ&ЗАКОН
Контакти редакції:
uz@ligazakon.ua